Promocje > Bytom

Promocja ważna do 2017-09-30

BYTOM – JESIEŃ/ZIMA 2017

PASJA to tytuł przewodni kampanii marki BYTOM na sezon jesień – zima 2017. Pomysł na najnowszą odsłonę BYTOM powstał w oparciu o główne założenie marki: SZTUKA KRAWIECTWA OD 1945, w którym istotną cechą jest tworzenie produktów z niezwykłą starannością i dbałością o jakość w oparciu o wieloletnią tradycję w zakresie męskiego krawiectwa. Istotnym elementem był również fakt, że marka BYTOM koncentruje się, poprzez różne działania, na przypominaniu o polskim dziedzictwie kulturowym. Obszary kultury i sztuki, do których nawiązywano do tej pory to malarstwo, literatura, muzyka, film, teatr, tym razem postanowiono odnieść się do fotografii. Zaproszono do współpracy i sesji zdjęciowej trzech znanych polskich fotografów, których łączy pasja fotografowania a każda z wybranych postaci reprezentuje jakość w swojej dziedzinie: Tadeusz Rolke – jeden z najwybitniejszych polskich fotografów – IKONA polskiej kultury – prekursor fotografii reportażowej, dla którego fotografia to pasja, namiętność i powołanie oraz kobiety, którym poświęcił najwięcej miejsca w swojej twórczości; Marek Straszewski – jeden z najbardziej znanych fotografów w Polsce specjalizujący się w portretowaniu znanych osobistości, współpracujący z wieloma magazynami o modzie w Polsce i zagranicą oraz Przemek Dzienis – przedstawiciel nowoczesnego nurtu fotografii, tworzący proste w formie, ale precyzyjnie skomponowane prace, dalekie od patosu i nie podatne na nadinterpretacje. Dzięki temu wyjątkowemu zestawieniu trzech różnych osobowości, powstał niebywały projekt zdjęciowy przejawiający się w sposobie jego wykonania, gdzie fotografowie są bohaterami fotografii. Autorem pomysłu i wykonawcą zdjęć jest Marek Straszewski. Na fotografiach dostrzegamy indywidualnie przygotowane przez BYTOM stylizacje z linii vintage, w których dominują wełniane, dopasowane jedno lub dwurzędowe marynarki, zwężane spodnie, bawełniane koszule o wyraźnym splocie strukturalnym, motyw rozmytej kraty wielowarstwowej i prążków typu tenis na tkaninach, z których uszyte zostały garnitury - całość stanowi ukłon w stronę klasyki mody męskiej i główny nurt budujący estetykę kolekcji jesienno-zimowej. Finalny klimat zdjęć podkreślono otoczeniem zbudowanym z rekwizytów i sprzętów często wykorzystywanych przez fotografów oraz plan backstage, który zastosowano dla oddania autentycznego charakteru pracy bohaterów i wprowadzenia nieco chaosu będącego nieodłącznym elementem pracy twórczej stanowiącej pomost pomiędzy bohaterami a marką.

www.bytom.com.pl

BYTOM to polska marka z 72-letnią tradycją w zakresie męskiego krawiectwa. Nadrzędne wartości marki to tradycja, solidność, autentyczność, które znajdują odzwierciedlenie w prezentowanych przez BYTOM kolekcjach i kampaniach. Najnowszą kolekcję marki BYTOM ilustruje wyjątkowa sesja zdjęciowa z udziałem Andrzeja Seweryna – wybitnego polskiego aktora i Jego syna Yanna - operatora filmowego. Współpraca z osobowościami kultury i sztuki jest dla marki Bytom fundamentalnym elementem projektu prowadzonego od kilku lat pod nazwą Bytom Ikony Kultury, który ma na celu przypominanie o wielkości polskiej kultury. Klasyczny a zarazem elegancki styl fotografii w wykonaniu uznanego fotografa Marka Straszewskiego prezentuje uchwycone emocje i relacje bohaterów - BYTOM konsekwentnie pokazuje pokolenia mężczyzn, potwierdzając tym samym gwarancję dobrego wyglądu bez względu na wiek. Odsłona wiosenno – letnia marki to ukłon w stronę tradycji sztuki krawiectwa czerpiącej inspirację z trendów w modzie poprzez unowocześnione, lekkie konstrukcje marynarek. W kolekcji odnajdziemy nawiązanie do angielskiego wielkiego krawiectwa oraz nonszalanckiego włoskiego stylu, dzięki zastosowaniu rozwiązań odpowiadających potrzebom współczesnego mężczyzny, w tym wysokiej jakości tkaniny. Całość kolekcji garniturów, marynarek i koszul oraz płaszczy uszyta została w Polsce, wzbogacona elementami będącymi esencją prawdziwej mody.

Zapraszamy do sklepów firmowych BYTOM i internetowego: www.bytom.com.pl