Promocje > Bytom

Promocja ważna do 2017-09-30

BYTOM – JESIEŃ/ZIMA 2017

PASJA to tytuł przewodni kampanii marki BYTOM na sezon jesień – zima 2017. Pomysł na najnowszą odsłonę BYTOM powstał w oparciu o główne założenie marki: SZTUKA KRAWIECTWA OD 1945, w którym istotną cechą jest tworzenie produktów z niezwykłą starannością i dbałością o jakość w oparciu o wieloletnią tradycję w zakresie męskiego krawiectwa. Istotnym elementem był również fakt, że marka BYTOM koncentruje się, poprzez różne działania, na przypominaniu o polskim dziedzictwie kulturowym. Obszary kultury i sztuki, do których nawiązywano do tej pory to malarstwo, literatura, muzyka, film, teatr, tym razem postanowiono odnieść się do fotografii. Zaproszono do współpracy i sesji zdjęciowej trzech znanych polskich fotografów, których łączy pasja fotografowania a każda z wybranych postaci reprezentuje jakość w swojej dziedzinie: Tadeusz Rolke – jeden z najwybitniejszych polskich fotografów – IKONA polskiej kultury – prekursor fotografii reportażowej, dla którego fotografia to pasja, namiętność i powołanie oraz kobiety, którym poświęcił najwięcej miejsca w swojej twórczości; Marek Straszewski – jeden z najbardziej znanych fotografów w Polsce specjalizujący się w portretowaniu znanych osobistości, współpracujący z wieloma magazynami o modzie w Polsce i zagranicą oraz Przemek Dzienis – przedstawiciel nowoczesnego nurtu fotografii, tworzący proste w formie, ale precyzyjnie skomponowane prace, dalekie od patosu i nie podatne na nadinterpretacje. Dzięki temu wyjątkowemu zestawieniu trzech różnych osobowości, powstał niebywały projekt zdjęciowy przejawiający się w sposobie jego wykonania, gdzie fotografowie są bohaterami fotografii. Autorem pomysłu i wykonawcą zdjęć jest Marek Straszewski. Na fotografiach dostrzegamy indywidualnie przygotowane przez BYTOM stylizacje z linii vintage, w których dominują wełniane, dopasowane jedno lub dwurzędowe marynarki, zwężane spodnie, bawełniane koszule o wyraźnym splocie strukturalnym, motyw rozmytej kraty wielowarstwowej i prążków typu tenis na tkaninach, z których uszyte zostały garnitury - całość stanowi ukłon w stronę klasyki mody męskiej i główny nurt budujący estetykę kolekcji jesienno-zimowej. Finalny klimat zdjęć podkreślono otoczeniem zbudowanym z rekwizytów i sprzętów często wykorzystywanych przez fotografów oraz plan backstage, który zastosowano dla oddania autentycznego charakteru pracy bohaterów i wprowadzenia nieco chaosu będącego nieodłącznym elementem pracy twórczej stanowiącej pomost pomiędzy bohaterami a marką.

www.bytom.com.pl

WAGLEWSKI FISZ EMADE - BYTOM MĘSKA MUZYKA I MĘSKIE KRAWIECTWO

  Męskie krawiectwo, męska muzyka, inspirujące relacje Rodziny Waglewskich oraz niebywałe osobowości muzyków, zainspirowały do stworzenia serii klimatycznych zdjęć na sezon wiosna – lato 2018, na których artyści wystąpili w specjalnie zaprojektowanych przez BYTOM garniturach i koszulach, stworzonych z myślą o indywidualnych wyznacznikach ich stylu. Sesja odbyła się w łódzkim studio koncertowym im. Henryka Debicha, w którym zespół zagrał sztandarowy utwór pt. OJCIEC. Został on zarejestrowany w ramach video sesji nagraniowej BYTOM Live, w dotychczas nieemitowanej nigdzie, rozszerzonej wersji.

  Wojciech Waglewski związany z zespołem VOO VOO, którego jest liderem i założycielem, to niekwestionowana ikona polskiego rocka. Wraz z synami Bartoszem i Piotrem, na co dzień grającymi w zespole FISZ EMADE TWORZYWO, stworzyli zespół WAGLEWSKI FISZ EMADE. Bartosz i Piotr jako muzycy wyszli od zupełnie innego języka i stylu – hip-hopu, często wzbogaconego o elementy jazzu i elektroniki. Ich ostatnie albumy „Mamut” i „Drony” osiągnęły status Platynowych Płyt. Bartosz to przede wszystkim autor tekstów, wokalista, kompozytor. Piotr specjalista od brzmienia i produkcji, kompozytor, perkusista. Twórczość Waglewskich to głosy dwóch pokoleń i niesamowita mieszanka młodości z dojrzałością - klasycznego bluesa, country, folku i rocka, subtelnie pulsujących nowymi brzmieniami oraz elektroniką. Zespół Waglewski Fisz Emade wydał dwie płyty: MĘSKA MUZYKA (2008) oraz MATKA, SYN, BÓG (2013). Albumy te bardzo szybko osiągnęły status Platynowych Płyt a niezwykle emocjonalne koncerty Waglewskich nieprzerwanie cieszą się ogromną popularnością.

  BYTOM to polska marka z tradycją w zakresie męskiego krawiectwa sięgającą 1945 roku. Na bazie wieloletnich doświadczeń BYTOM tworzy kolekcje dedykowane mężczyznom ceniącym jakość i ponadczasowy styl. Klienci marki to osoby, które doceniają wyrafinowaną klasykę oraz solidny casual. Pasja, tradycja, autentyczność, zamiłowanie do polskiej kultury – to główne wartości przyświecające marce, znajdujące swoje odzwierciedlenie w projektach wizerunkowych, pokazujących różne pokolenia mężczyzn oraz ich więzi rodzinne. Marka dba o to, by charakter realizowanych sesji zdjęciowych był niecodzienny, do współpracy od wielu sezonów zapraszane są wybitne osobowości polskiej kultury.

  www.bytom.com.pl