Promocje > Bytom

Promocja ważna do 2019-07-01

BYTOM – NA STYKU MUZYKI I AKTORSTWA

Tomek Lipiński i Dawid Ogrodnik to bohaterowie najnowszej kampanii BYTOM, która kontynuuje promocję marki nawiązując do polskiej kultury i sztuki. Tym razem marka prezentuje dwa pokolenia różnych artystów: muzyka i aktora. Niebywały duet różnych osobowości oraz pokoleń połączyła muzyka, która stała się tematem przewodnim kampanii i zdjęć najnowszej kolekcji BYTOM.

Kolekcja Bytom wiosna - lato 2019 prezentowana przez bohaterów to zderzenie dwóch silnych trendów. To kolaboracja współczesności z przeszłością utrzymana w klasycznym stylu mody męskiej. Z jednej strony to duch vintage bliski marce BYTOM, której historia zaczyna się w 1945 roku, sięgający do stylistyki nie tak dawnych lat 80tych, czyli ogólnego trendu w światowej modzie. Z drugiej strony to estradowa ekstrawagancja muzyków jazzowych i swingu (muzyka jazzowa zapisała się w historii kultury i sztuki XX i XXI wieku stanowiąc część światowego dziedzictwa kulturowego, co marka BYTOM chce podkreślić).

Pierwszy nurt przejawia się w szerokich klapach zarówno otwartych jak i w szpic oraz luźniejszym kroju garnituru. Samo zestawienie kolorów, jak i deseni - w tym przypadku szerokich pasów w koszuli kontra tenis w garniturze - nawiązuje bezpośrednio do stylizacji muzyków lat 80tych. Mocne, granatowe pasy podkreślają niezależność rockową, a czerwone wręcz stanowią proweniencję stylu punk. Kolory użyte w kolekcji również nie są stricte klasyczne. Granaty, niebieskości czy jasne szarości, obracają się wokół swoich cieplejszych tonacji, również wnosząc charakter minionych lat, styl retro. Drugą odsłonę o charakterze wieczorowym cechuje silny kontrast pomiędzy użytą bielą marynarek a głęboką czernią spodni. I tu nawiązanie bezpośrednie do improwizacji jazzowych czy wręcz swingowych. Białe koszule o szerokich kołnierzach w połączeniu z białymi marynarkami o wydatnych klapach w szpic, zostały połączone „z lekkim przymrużeniem oka” z przerysowanymi akcesoriami w postaci potężnej muchy czy czarnej róży w butonierce.  Całość kolekcji wykonana z najlepszych gatunkowo włoskich tkanin koszulowych i garniturowych, uszyta w polskich szwalniach.

BYTOM – SZTUKA KRAWIECTWA – SZTUKA FILMU – SZTUKA ŻYCIA

Po raz kolejny BYTOM łączy sztukę krawiectwa ze sztuką, tym razem… z filmem.
Do współpracy przy tworzeniu kolekcji BYTOM JESIEŃ - ZIMA 2019 zaprosiliśmy Jana Frycza - mistrza sztuki aktorskiej wraz z debiutującym aktorem młodego pokolenia Kamilem Nożyńskim. Wzięli oni udział w sesji zdjęciowej zrealizowanej w scenerii warszawskiego SPATIFU - kultowego miejsca spotkań bohemy artystycznej.

Kolekcja o nazwie HERITAGE/DZIEDZICTWO łączy tradycje włoskiego tkactwa od 1663 roku VITALE BARBERIS CANONICO z tradycją nowoczesnego polskiego krawiectwa od 1945 BYTOM. JESIEŃ - ZIMA 2019 to wyjątkowa kolekcja powstała w ramach unikalnego projektu współpracy polskiej marki odzieżowej BYTOM z renomowaną włoską fabryką tkanin. Całość kolekcji utrzymana jest w klimacie vintage nawiązującym do lat 80-tych.
W stylizacjach przygotowanych dla bohaterów występują doskonale skrojone garnitury z szerokimi klapami z charakterystycznym stebnowaniem uszyte z wysokiej jakości szlachetnych tkanin fakturowych, flanelowych, w kratę bądź melanż w odcieniach granatów, kameli i brązów. Uzupełnieniem garniturów są kamizelki o oryginalnych wykończeniach, bawełniane koszule w paski, dzianinowe golfy i filcowe kapelusze. Istotnym elementem kolekcji są ciepłe a jednocześnie lekkie płaszcze - długie bawełniane oraz mięsiste wełniane dwurzędowe, w odcieniach czerni oraz beżu. BYTOM JESIEŃ -ZIMA 2019 to kwintesencja ponadczasowej elegancji, kolekcja, w której tradycja spotyka się z wizją nowoczesnego krawiectwa, w której sztuka krawiectwa spotka się ze sztuką filmu i sztuką życia.


replica watchesfake rolex