Promocje > Bytom

Promocja ważna do 2020-11-30

Jesienna kolekcja BYTOM

Marka BYTOM od lat w swoich kolekcjach i komunikacji nawiązuje do polskiej kultury i sztuki, zarówno klasycznej jak i współczesnej. Obecna kolekcja proponowana przez markę BYTOM i kampania ją promująca - są wyjątkowe. Wynika to z faktu, że marka BYTOM obchodzi w tym roku 75 rocznicę istnienia. Ten niezwykły jubileusz podkreśliliśmy, tworząc dwie mocno osadzone we współczesnym designie kolekcje - RETRO FUTURE i MONOGRAM. Kampania jesień-zima 2020 zrealizowana została we wnętrzach jednego z najpiękniejszych muzeów w Polsce - Muzeum Narodowego w Warszawie. Dostojne wnętrza muzeum zestawione z nowoczesnymi stylizacjami, w których łączymy formal z casualem lub streetwearem, plus charyzma światowej klasy modela - stworzyły poetycki, bardzo współczesny obraz. Na zdjęciach wykorzystywanych w kampanii pojawiły się wybrane dzieła, a także modernistyczna architektura samego budynku. Wyjątkową 75 rocznicę marka BYTOM postanowiła podkreślić, pokazując jedno z najbardziej rozpoznawalnych dzieł w historii polskiego malarstwa - obraz „Bitwa pod Grunwaldem” Jana Matejki.  Kolekcja BYTOM RETRO FUTURE reprezentuje eklektyzm w modzie, łączy wzory tkanin z minionych lat, ukazując je we współczesnym wydaniu krawieckim: nowy formal i nowy casual. Kolekcja BYTOM MONOGRAM wykorzystuje literę B, tworząc nawiązujący do klasyki polskiego designu, i jednocześnie bardzo nowoczesny, wzór. Wprowadziliśmy go w niemal każdy element projektowanej garderoby - od garnituru do dresu. W 75 rocznicę istnienia wciąż tworzymy nowe kolekcje i odpowiadamy na potrzeby Naszych Klientów.

BYTOM - Wiosna-Lato 2020

Do grona wyjątkowych postaci współpracujących z marką BYTOM w ramach promocji polskiej kultury i sztuki dołączają Jacek Koman i Maciej Musiałowski - bohaterowie nowej kampanii BYTOM wiosna/lato 2020. Jacek Koman to artysta z międzynarodowym doświadczeniem, aktor filmowy i teatralny z niezwykłym kunsztem aktorskim i charakterystycznym głosem, którego widzowie na całym świecie pamiętają m. in. z musicalu "Moulin Rouge". Maciej Musiałowski to z kolei zdolny aktor teatralny i filmowy młodego pokolenia. Obu bohaterów możemy zobaczyć w filmie "Sala samobójców. Hejter", w której Maciej debiutuje główną rolą.
Wiosenno-letnia odsłona marki BYTOM to zdjęcia dwóch wyjątkowych osobowości polskiego kina i teatru, których autorem jest utalentowana młoda fotografka - Sonia Szóstak. Jej prace opowiadają historię znajomości i relacji artystów, a wyjątkowy styl, jakim się posługuje, nadaje zdjęciom sentymentalnego charakteru. Seria fotografii w klimacie vintage prezentuje styl marki łączący 75 lat tradycji w zakresie męskiego krawiectwa ze współczesnymi trendami.
Stylizacje, w których wystąpili aktorzy, mają casulowy charakter, pomimo tego że składają się na nie produkty wywodzące się ze stylu formalnego. Nowe wydanie stylizacyjne marki uwidacznia się zarówno w unowocześnionej konstrukcji marynarek (prawie bez wypełnień, z naszytymi kieszeniami), jak i w dodatkach: miękkie, lniane koszule oraz dzianiny, a także nowatorskie zestawienie deseni i barw. Kolorystyka kolekcji zbudowana została kolorytem przeniesionym z polskich plaż, gdzie na tle granatu rozwija się błękit, beż oraz ciepłe odcienie brązu. Tkaniny, z których zostały uszyte produkty, to mieszanki wełen, lnów aż po spraną bawełnę i seersucker (tkanina gofrowana).

Miękkość, lekkość, causal - to główne hasła kolekcji wiosna/lato 2020.
Dotychczasowe, klasyczne formy i konstrukcje ulegają modyfikacji na rzecz wygody. Całość kolekcji nabiera bardziej casulowego charakteru.
Wśród tkanin garniturowych pojawiają się bawełny, lny, czy nowość w tym sezonie: tkanina gofrowana. Garnitury nabierają przestrzenności poprzez zastosowanie tkanin z kontrastowymi deseniami.
Nowatorskimi w tej kolekcji są zestawienia kolorów i deseni. Wełniane garnitury uzupełniają stonowane ziemiste dzianiny, czy to t-shirty czy polówki oraz miękkie bawełniane koszule, lniane bądź połączenie bawełny z lnem.
Kolorystyka kolekcji zamyka się w stonowanej, ale i świeżej kolorystyce nadmorskiej (marynistycznej), a dokładnie w kolorystyce zainspirowanej Bałtykiem.
W kolekcji występują także linia produktów o bardziej swobodnym, miejskim charakterze. To plejada miękkich spodni, szortów, polówek czy bluz o mocnej i nasyconej kolorystyce. Produkty te charakteryzują się lekkością ale i prostotą form. Sekret tej linii tkwi w kolorze, a dokładniej w łączeniu ze sobą mocnych, pozornie niewspółgrających ze sobą odcieni